مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-10فرهنگي

روایت انقلاب با هنر می ماند/ «مدرسه عشق» صحنه روایتگری مردم


معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج، جشنواره مردمی «مدرسه عشق» را هنرمندانه، هوشمندانه و مخلصانه دانست و یادآور شد: روایت انقلاب با هنر می ماند و این هنر می تواند سرود و فیلم و سریال و شعر و ادبیات و.

- روایت انقلاب با هنر می ماند/ مدرسه عشق صحنه روایتگری مردم ایسنا/گیلان معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج، جشنواره مردمی مدرسه عشق را هنرمندانه، هوشمندانه و مخلصانه دانست و یادآور شد: روایت انقلاب با هنر می ماند و این هنر می تواند سرود و فیلم و سریال و شعر و ادبیات و.

باشد.

سردار علی مقواساز امروز در نشست خبری هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق که در خانه تاریخی میرزا کوچک خان جنگلی در رشت برگزار شد، گیلان را استانی پر افتخار و شهیدپرور دانست و اظهار کرد: گیلان این ظرفیت را دارد که به خاستگاه جشنواره مدرسه عشق در کشور تبدیل شود.

وی از میرزا کوچک خان به عنوان اسطوره ایران و گیلان یاد کرد و افزود: میرزا کوچک شخصیتی نمونه، مومن، مخلص، مبارز، بصیر، استعمارستیز، مجاهد، هنرمند، متفکر و انقلابی بود که به تاسی از مکتب عاشورا برای دفاع از اسلام و ایران در مقابل دشمنان ایستاد.

معاون فرهنگی، هنری سازمان بسیج، با اشاره به پیوند جشنواره مردمی مدرسه عشق با راه شهید میرزا کوچک خان، تصریح کرد: هدف اصلی این جشنواره روایت است، یعنی قرار است همه ما نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت انقلاب با هنر می ماند/ «مدرسه عشق» صحنه روایتگری مردم

روایت انقلاب با هنر می ماند/ «مدرسه عشق» صحنه روایتگری مردم